Search

Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου 2014

16η AΧDW by Coca-Cola light – 4η Ημέρα



Mε ένα εντυπωσιακό φινάλε ολοκληρώθηκε η 16η διεθνής εβδομάδα μόδας της Αθήνας, Athens Xclusive Designers Week by Coca-Cola light, με την παρουσίαση των συλλογών Άνοιξη/Καλοκαίρι 2015 των σχεδιαστών Notis Panayiotou, Spiros Stefanoudakis, Celebrity Skin, Valtadoros και Panos Apergis.

Ο Κύπριος σχεδιαστής Notis Panayiotou παρουσίασε κομψές δημιουργίες, θηλυκές γραμμές από μεταλλικά υφάσματα σε έντονα χρώματα με ωραίες διαφάνειες. Οι μακριές φούστες και το κόκκινο χρώμα ήταν οι προτάσεις του ταλαντούχου σχεδιαστή για την επόμενη Άνοιξη. Έχοντας ως κυρίαρχο χρώμα το κόκκινο, ο σχεδιαστής γέμισε την πασαρέλα με μπαλόνια - καρδιές και δημιούργησε σχήματα επί σκηνής από κουτάκια της Coca-Cola light, θέλοντας με αυτό τον τρόπο να τονίσει και να υποστηρίξει το μήνυμα της καμπάνιας «Νιώσε την καρδιά σου», του προγράμματος της Ελληνικής Εταιρίας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου (ΕΕΛΙΑ) που στηρίζει η Coca-Cola light.

Ο βραβευμένος ως “Best New Designer” σχεδιαστής Spiros Stefanoudakis παρουσίασε τη συλλογή του "The Last Swan”. Βασικό χαρακτηριστικό της συλλογής του είναι η ανάδειξη της θηλυκότητας κάθε γυναίκας αποφεύγοντας τις υπερβολές. Η επίδειξη ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση νυφικών που απευθύνονται σε όλους τους τύπους  γυναικών ενώ εντυπωσιακό ήταν το φινάλε του show με την πανέμορφη Courtney που μάγεψε το κοινό.
Το σχεδιαστικό δίδυμο των Celebrity Skin, Δημήτρης Στρέπκος και Ελένη Μπάρλα, έκλεψαν για άλλη μια φορά τις εντυπώσεις. Πλούσιο μαύρο και all time favorite nude κυριαρχούν στη “Luxurious Grave collection” καθώς και άπειρες δαντέλες και utlra velvet ενώ τα περισσότερα κομμάτια της συλλογής είναι χειροποίητα. Το ύφος της είναι dark και avant garde με ροκ στοιχεία. Για μια ακόμη φορά η πασαρέλα του avant garde διδύμου γέμισε με celebrities: Κατερίνα Τσάβαλου, Άντα Λιβιτσάνου, Λάουρα Νάργες, Νίνα Λοτσάρη, Μυρτώ Κάζη, Παναγιώτης Πετράκης, Άρης Πλασκασοβίτης, Σάγια, Έλενα Χατζίδου, Σοφία Κουρτίδου.
Ο Paris Valtadoros παρουσίασε μια πρωτότυπη συλλογή επηρεασμένη από τη στάση του σώματος όπως τη βλέπουμε στη Γιόγκα. Στη συλλογή “Surya Namaskara” απολαύσαμε δημιουργίες όπου αποτυπώνονται έντονοι συνδυασμοί χρωμάτων και σχεδίων, πολύπλοκοι και δαιδαλώδεις όπως τους βρίσκουμε στην ιστορία της γιόγκα. Γεωμετρικά σχήματα και χρωματικές παλέτες του ροζ, του φούξια, του πράσινου, του μπλε, του πορτοκαλί και του κίτρινου δημιούργησαν μια χαρούμενη διάθεση. Επίσης, έκανε έναρξη στην πασαρέλα ο ίδιος ο σχεδιαστής με την Έλενα Τσαβαλιά και επιπλέον περπάτησαν οι Σορίνα Λαζάρ, Κλέλια Πανταζή και Μαρία Αντιμισάρη.

Την βραδιά έκλεισε ο αγαπημένος σε όλους σχεδιαστής Panos Apergis. Πολύχρωμα παντελόνια και φορέματα, δερμάτινα διάτρητα γιλέκα που πλαισιώνονται από πλεκτές με σχοινί αλλά και υφαντές τσάντες,  στο ύφος της παραδοσιακής κουρελού. Η επίδειξη ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση χειροποίητων πλεκτών μαγιό που αποτελούν τη νέα πρόταση του σχεδιαστή για το επόμενο Καλοκαίρι.
Επιπλέον, στην έναρξη του show του, η Τόνια Φουσέκη, διοργανώτρια της AXDW by Coca-Cola light, παρουσίασε τη διαδικασία του διαγωνισμού Belvedere Street Style, που έτρεχε καθόλη τη διάρκεια της διοργάνωσης και όλοι οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν, να ανεβάσουν τη φωτογραφία τους στο Instagram με το hashtag #BelvedereStyle και να κερδίσουν ένα outfit από τη collection του σχεδιαστή Πάνου Απέργη καθώς και μία συλλεκτική φιάλη Belvedere Vodka 3 λίτρων, υπογεγραμμένη από όλους τους σχεδιαστές της 16ης AXDW by Coca-Cola light.
Ο Πάνος Απέργης πριν την έναρξη του show του και η κυρία Πηνελόπη Ζαούδη από τη Belvedere Vodka ανακοίνωσαν το νικητή του διαγωνισμού της Belvedere Street Style Icon. Η νικήτρια του διαγωνισμού, κυρία Άννα Χαρκουτσάκη, επιλέχθηκε ανάμεσα σε περισσότερους από 200 συμμετέχοντες που ανέβασαν τη φωτογραφία τους στο Instagram και η τελική επιλογή έγινε από τον Πάνο Απέργη και την Τόνια Φουσέκη.


Ανάμεσα στους προσκεκλημένους που απόλαυσαν τις λαμπερές δημιουργίες των σχεδιαστών, ήταν και πολλοί επώνυμοι: Έλενα Τσαβαλιά, Al Giga, Κατερίνα Τσάβαλου, Άντα Λιβιτσάνου, Λάουρα Νάργες, Νίνα Λοτσάρη, Μυρτώ Κάζη, Παναγιώτης Πετράκης, Άρης Πλασκασοβίτης, Σάγια, Έλενα Χατζίδου, Σοφία Κουρτίδου, Σορίνα Λαζάρ, Κλέλια Πανταζή και Μαρία Αντιμισάρη, Βλάσης Χολέβας, Μιχάλης Ζαμπίδης, Μαρία Γεωργιάδου, Χάρης Ρώμας, Πωλίνα Χριστοδούλου, Χρήστος Νέζος, Νόνη Δούνια, Εύη Αδάμ, Courtney Parker, Kings, Κώστας Σόμμερ, Κώστας Γκρέκας, Γιώργος Μανίκας, Νίκος Αναδιώτης, Αντζελα Ευριπιδη, Σαμάνθα Αποστολοπούλου, Γιάννης Παπαζήσης,  κτλ.


Το δικό της δυναμικό παρόν έδωσε το αγαπημένο αναψυκτικό των γυναικών Coca-Cola light. Μέσα από εκπλήξεις, happenings και άφθονη Coca-Cola light χάρισε τη δική του μοναδική γεύση στην 16η Athens Xclusive Designers Week by Coca-Cola light. Οι επισκέπτες ανταποκρίθηκαν θερμά στον καλό σκοπό που στηρίζει η Coca-Cola light αγοράζοντας τη συλλεκτική limited edition πασμίνα που η BSB δημιούργησε σε συνεργασία με την Coca-Cola light, για την ενίσχυση του έργου της Ελληνικής Εταιρίας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου (ΕΕΛΙΑ)  στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρίας. Όλα τα έσοδα που συγκεντρώθηκαν από την πώληση των 200 συλλεκτικών κομματιών της πασμίνας θα διατεθούν για το έργο της Ελληνικής Εταιρίας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου (ΕΕΛΙΑ).

Ευφάνταστα signature cocktails με την υπογραφή της Belvedere Vodka, της super premium βότκας από την Πολωνία, απόλαυσαν οι VIP καλεσμένοι της διοργάνωσης.

Η  παρουσία και  η πρωτοβουλία των πρωτότυπων happenings της βιοφαρμακευτική εταιρίας Abbvie στην διοργάνωσης, εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρίας, που έχει ως στόχο τη στήριξη του Πανελλήνιου Συλλόγου Ασθενών με Ψωρίαση & Ψωριασική Αρθρίτιδα «ΕΠΙΔΕΡΜΙΑ» με ενέργειες που βοηθούν το κοινό να κατανοήσει καλύτερα την πραγματικότητα που βιώνουν οι ασθενείς και να αναθεωρήσει τυχόν προκαταλήψεις και ανυπόστατες φοβίες που προέρχονται από ελλειπή πληροφόρηση.

Την επιμέλεια του μακιγιάζ των επιδείξεων ανέλαβε η σχολή FREDDY MAKE UP STAGE, με επικεφαλής τον Freddy Kalobratso.
Τα Toni & Guy Hair Meet Wardrobe πρωταγωνίστησαν για ακόμα μία φορά στη 16η AXDW by Coca-Cola light, ως ο επίσημος Hair Sponsor της διοργάνωσης. Στο DNA της μάρκας βρίσκεται η φιλοσοφία του “dressing from the head down”. Έτσι, τα προϊόντα του βρετανικού fashion lover brand, που έχει αγαπήθει από εκατομμύρια γυναίκες, απογείωσαν το hair styling όλων των επιδείξεων, ολοκληρώνοντας τα outfits κάθε show! Την επιμέλεια του hair styling ανέλαβε, όπως κάθε σεζόν, η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos, με επικεφαλής το Βασίλη Διαμαντόπουλο.
Κατά τη διάρκεια της 16ης AXDW by Coca-Cola light, οι επισκέπτες δοκίμασαν τις ευεργετικές ιδιότητες του πόσιμου θαύματος, του κορυφαίου πόσιμου κολλαγόνου, Collagen Pro-Active, τόσο στην υγεία όσο και στην ομορφιά.
Οι παρευρισκόμενοι της διοργάνωσης απόλαυσαν τις δημιουργίες Ελλήνων σχεδιαστών, στο μοναδικό showroom της Alexia Fashion σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο.

Hospitality Sponsor: Athenaeum InterContinental Athens
Hair Sponsor: Toni & Guy
Partners: Fashion Workshop by Vicky Kaya, Freddy Make Up Stage, Diantopoulos, Airchampion24.gr, Πίτα Παν.  
Χορηγοί Επικοινωνίας: Ε ΤV, MTV, OTE TV, Athens DeeJay, Rock FM, HELLO! FASHION, Αthens Voice, Ελευθεροτυπία, enet.gr, Adore, Tlife, The TOC, Hope, kool, myfitnesslife.gr.
Αιγίδες: ΕΟΤ – Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, Εnterprise Greece, Πρεσβεία Κυπριακής Δημοκρατίας στην Αθήνα, ΕΑΤΑ - Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων, ΠΣΒΒΠΕ - Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού Ενδύματος, ΠΣΕ - Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων,  ΣΒΒΕ - Σύνδεσμος Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος, ΣΕΒΕ – Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, ΣΕΛΠΕ – Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος.
Το Μέγαρο Εθνικής Ασφαλιστικής τελεί υπό τη διαχείριση του Athenaeum InterContinental Athens.
Περισσότερες λεπτομέρειες για τη διοργάνωση ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα και τις επίσημες σελίδες της στα social media:

www.axdw.gr