Search

Τετάρτη, 29 Οκτωβρίου 2014

16η Athens Xclusive Designers Week by Coca-Cola light - 3η ημέρα


  Βήμα στους νέους σχεδιαστές έδωσε για μια ακόμη χρονιά ο θεσμός των New Designers Awards by Coca-Cola light παρουσιάζοντας 17 πολλά υποσχόμενες συμμετοχές που εντυπωσίασαν με τη δημιουργικότητά τους. Αρωγός στην προσπάθεια ανάδειξης των νέων σχεδιαστικών ταλέντων, υπήρξε το αγαπημένο αναψυκτικό των γυναικών Coca-Cola light που αγκάλιασε τον θεσμό, αποδεικνύοντας έμπρακτα την αγάπη του για τη μόδα και τους νέους εκπροσώπους της.

Σε μια συναρπαστική βραδιά με δροσιά δημιουργικότητας από τους νέους σχεδιαστές και γεύση από την Coca-Cola light, οι νέοι σχεδιαστές διαγωνίστηκαν για να διεκδικήσουν τα βραβεία των Best New Designer, Best Trendsetter και Best Catwalk. 
Best New Designer της φετινής διοργάνωσης αναδείχθηκαν οι I. Mitakos x F. Erotokritos, που έκλεψαν τις εντυπώσεις με τις δημιουργίες τους και το ταλέντο του. Το έπαθλο αντιστοιχεί στη δυνατότητα του νικητή να δει το έργο του να παίρνει σάρκα και οστά, δημιουργώντας μια capsule συλλογή για το label Underground.  Για την απονομή κλήθηκε η κα Κατερίνα Γκούμα, ιδιοκτήτρια και σχεδιάστρια των boutique “Underground”, η οποία με τη σειρά της κάλεσε στη σκηνή την περσινή νικήτρια της διοργάνωσης Λουκία Κυριακού να το παραδώσει στον νέο σχεδιαστή. Δράττοντας της ευκαιρίας, η περσινή νικήτρια μίλησε για τη σημασία του συγκεκριμένου επάθλου και της ευκαιρίας που προσφέρεται σε έναν νέο σχεδιαστή να ενταχθεί έμπρακτα στο χώρο του επιχειρείν της μόδας  και να έχει μια ουσιαστική στήριξη στη «μοναχική δουλειά» του σχεδιαστή. Η capsule συλλογή που θα δημιουργήσει ο νικητής του βραβείου Best New Designer θα πωλείται στις μπουτίκ Underground και στο online shop του label, ενώ θα δειγματιστεί και σε μπουτίκ της Ελλάδας και του εξωτερικού. Στο πλαίσιο προώθησης της συλλογής, το βραβείο περιλαμβάνει επίσης τη φωτογράφισή της από έναν από τους κορυφαίους Έλληνες επαγγελματίες της φωτογραφίας μόδας, με τους οποίους συνεργάζεται το label Underground.
Το βραβείο Best Trendsetter κέρδισε το σχεδιαστικό δίδυμο Lisa & Kira για τις φρέσκιες, μοντέρνες δημιουργίες που παρουσίασαν σ’ ένα εντυπωσιακό catwalk. Το έπαθλο προσέφερε η αλυσίδα καταστημάτων Η&Μ και την απονομή έκανε η κυρία Dominique Fantaccino, H&M Country Manager Ελλάδας & Βουλγαρίας. Συγκεκριμένα, το βραβείο αντιστοιχεί σε δώρο ένα total outfit από την συλλογή Alexander Wang x H&M για αποκλειστική πρώτη εμφάνιση στην Ελλάδα στο Exclusive Fashion Party που θα πραγματοποιηθεί 2 ημέρες πριν το επίσημο λανσάρισμα της συλλογής στην Αθήνα στις 4 Νοεμβρίου. Επιπλέον, θα υπάρξει παρουσίαση του νικητή στο περιοδικό ELLE και επιπλέον δημοσιότητα μέσα από την προβολή του στην επίσημη σελίδα της Η&Μ στο Facebook και το Twitter.

Τέλος, το βραβείο Best Catwalk by Coca-Cola light απέσπασε η σχεδιάστρια Sinister με το ανατρεπτικό της στυλ που εντυπωσίασε κριτές και κοινό. Το βραβείο αντιστοιχεί σε μια υποτροφία για ανώτερες σπουδές μόδας με όλα τα έξοδα πληρωμένα από την               Coca-Cola light και την απονομή έκανε η κυρία Ειρήνη Σταμάτη, Senior Μarketing Manager της Coca-Cola για την Ελλάδα, την Κύπρο και την Μάλτα. Συγκεκριμένα, το έπαθλο αφορά σε μια υποτροφία για 1 short course στο φημισμένο πανεπιστήμιο Saint Martins στο Λονδίνο, με θέμα Fashion Design & Marketing ή Fashion and Textile Forecasting και καλύπτει εκτός από το κόστος του προγράμματος και όλα τα έξοδα που προκύπτουν για την μεταφορά και την διαμονή του νικητή στο εξωτερικό για το αντίστοιχο διάστημα φοίτησής του στο πρόγραμμα. Κατά την απονομή του βραβείου στο νικητή, η κυρία Σταμάτη τόνισε ότι κινητήριος δύναμη της Coca-Cola light να γίνει χορηγός στην διοργάνωση και συγκεκριμένα στο θεσμό των New Designers Awards υπήρξε εκτός από την αγάπη προς τη μόδα, η επιθυμία στήριξης των νέων δημιουργών που με ταλέντο και όραμα, διεκδικούν το δικαίωμα να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα.

Ιδιαίτερο highlight της βραδιάς υπήρξε η έκπληξη που επιφύλαξαν οι σχεδιαστές σε συνεργασία με την διοργάνωση για το χορηγό που αγκάλιασε τα φετινά New Designers Awards by Coca-Cola light, αλλά και τον οργανισμό που υποστηρίζει (ΕΕΛΙΑ). Έτσι κάθε σχεδιαστής, εμπνευσμένος από το διαχρονικό brand, παρουσίασε στην κολεξιόν του ένα Coca-Cola light fashion item με βάση τα χρώματα, το στυλ και τις αξίες που εκπροσωπεί η μάρκα, μέσα από το πρόγραμμα «Nιώσε την καρδιά σου». Στη συνέχεια κατά τη διάρκεια της Τελετής Απονομής Βραβείων των Νέων Σχεδιαστών παρουσιάστηκε ένα καταπληκτικό catwalk με όλες τις δημιουργίες συγκεντρωμένες, οπου τα μοντέλα είχαν ζωγραφισμένη στο χέρι τους μια καρδιά και με μια κίνηση ακουμπώντας στο μέρος της καρδιάς μετέφεραν το μήνυμα του «Nιώσε την καρδιά σου». Με τον τρόπο αυτό, όλοι οι νέοι σχεδιαστές, συμμετείχαν με το δικό τους δημιουργικό τρόπο στο έργο της Ελληνικής Εταιρίας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου (ΕΕΛΙΑ), τον φορέα που στηρίζει συστηματικά τα τελευταία χρόνια η εταιρία.
Οι νέοι σχεδιαστές που συμμετείχαν στο διαγωνισμό και κατέστησαν το έργο της κριτικής επιτροπής ιδιαίτερα δύσκολο με το υψηλό επίπεδο στις δημιουργίες τους, ήταν οι: Argiro Kalliafa, Blondie.e, Fotini Baka, L.Lada & A.Spiliopoulos, Leon by Ilias Wia, Maison Anna Dorothea, Mal-le by Aggeliki Maleviti, Nella Ioannou, Nicolaos, Storydrops by Electra Vasileiou, Sandy Antoniou, Two A‘s. 

Το δύσκολο έργο της κριτικής επιτροπής για την αξιολόγηση των νέων δημιουργών και την επιλογή των νικητών, ανέλαβαν οι: Κατερίνα Γκούμα, ιδιοκτήτρια και σχεδιάστρια των boutique “Underground, Dominique Fantaccino, Country Manager Ελλάδας & Βουλγαρίας της H&M, τον καταξιωμένο σχεδιαστή Μάκη Τσέλιο, τη σχεδιάστρια Ρομίνα Καραμανέα και τον Creative Director και ιδιοκτήτης της boutique “Showroom Al Giga” που φιλοξενεί μόνο Έλληνες σχεδιαστές, Al Giga.
Την τελετή απονομής New Designers Awards παρουσίασε η εντυπωσιακή Εύη Αδαμ, η οποία βρισκόμενη στο στοιχείο της, τράβηξε όλα τα βλέμματα, χαρίζοντας στους παρευρισκόμενους ένα μοναδικό περπάτημα στην πασαρέλα με λαμπερή δημιουργία του διαγωνιζόμενου διδύμου Liza & Kira.
Η διοργανώτρια της 16ης Athens Xclusive Designers Week by Coca-Cola light, Τόνια Φουσέκη, κατά την ομιλία της στην τελετή απονομής, μίλησε για το διαρκώς αυξανόμενο ενδιαφέρον συμμετοχής στο θεσμό από τους νέους σχεδιαστές και την αυστηρή επιλογή που γίνεται κάθε φορά με αποτέλεσμα να αυξάνεται συνεχώς το επίπεδο της διοργάνωσης. Τόνισε ότι όραμα της Athens Xclusive Designers Week by Coca-Cola light παραμένει η δημιουργία ευκαιριών ανάπτυξης του ελληνικού κλάδου της μόδας και ότι ανάπτυξη χωρίς επένδυση στην ανακάλυψη, υποστήριξη και προώθηση των νέων σχεδιαστικών ταλέντων στην Ελλάδα δεν μπορεί να υπάρξει.
Πολλοί ήταν οι επώνυμοι που προσήλθαν να απολαύσουν τους νέους ανερχόμενους δημιουργούς: Σίσσυ Χρηστίδου, Shaya, Vegas, Otherview, Κλέιντι, Ρούλα Σταματοπούλου, Βίκυ Χατζή, Σπύρος Μπιμπίλας, ο Πρέσβης της Γεωργίας με τη σύζυγο του, κλπ.

Σε μια βραδιά αφιερωμένη στις φρέσκιες ιδέες, γεύση φρεσκάδας και δροσιάς προσέφερε το αγαπημένο αναψυκτικό των γυναικών Coca-Cola light, ενώ πολλοί ήταν οι επισκέπτες που αγόρασαν τη συλλεκτική limited edition πασμίνα που δημιούργησε η Coca-Cola light σε συνεργασία με την BSB, για τη στήριξη του προγράμματος «Νιώσε την καρδιά σου». Η πρωτοβουλία αφορά στην ενίσχυση του έργου της Ελληνικής Εταιρίας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου (ΕΕΛΙΑ) στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρίας. Όλα τα έσοδα που θα συγκεντρωθούν από την πώληση των 200 συλλεκτικών κομματιών της πασμίνας θα διατεθούν για το έργο της Ελληνικής Εταιρίας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου (ΕΕΛΙΑ).

Εκπλήξεις, happening και υπέροχες γεύσεις cocktails απόλαυσαν οι επισκέπτες του stand της super premium βότκας από την Πολωνία, Belvedere Vodka, ενώ είχαν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν, να ανεβάσουν τη φωτογραφία τους στο Instagram με το hashtag #BelvedereStyle και να κερδίσουν ένα outfit από τη collection του Πάνου Απέργη. 

Έχοντας ως στόχο την ενημέρωση σχετικά με το μη μεταδοτικό νόσημα της ψωρίασης και τις επιπτώσεις του στην ποιότητα ζωής των ασθενών, η βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie διένειμε σχετικό ενημερωτικό υλικό του Πανελλήνιου Συλλόγου Ασθενών με Ψωρίαση & Ψωριασική Αρθρίτιδα «ΕΠΙΔΕΡΜΙΑ» σε όλους τους παρευρισκόμενους της διοργάνωσης.
Την επιμέλεια του μακιγιάζ των επιδείξεων ανέλαβε η σχολή FREDDY MAKE UP STAGE, με επικεφαλής τον Freddy Kalobratso, ενώ το hair styling έγινε με προϊόντα του βρετανικού fashion lover brand Toni & Guy και με την επιμέλεια της σχολής κομμωτικής Diamantopoulos, με επικεφαλής τον Βασίλη Διαμαντόπουλο.
Κατά τη διάρκεια της 16ης AXDW by Coca-Cola light, οι επισκέπτες δοκίμασαν τις ευεργετικές ιδιότητες του πόσιμου θαύματος, του κορυφαίου πόσιμου κολλαγόνου, Collagen Pro-Active, τόσο στην υγεία όσο και στην ομορφιά.
Οι παρευρισκόμενοι της διοργάνωσης απόλαυσαν τις δημιουργίες Ελλήνων σχεδιαστών, στο μοναδικό showroom της Alexia Fashion σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο.

Hospitality Sponsor: Athenaeum InterContinental Athens
Partners: Fashion Workshop by Vicky Kaya, Freddy Make Up Stage, Diantopoulos, Airchampion24.gr, Πίτα Παν.    
Χορηγοί Επικοινωνίας: Ε ΤV, MTV, OTE TV, Athens DeeJay, Rock FM, HELLO! FASHION, Αthens Voice, Ελευθεροτυπία, enet.gr, Adore, Tlife, The TOC, Hope, kool, myfitnesslife.gr.
Αιγίδες: ΕΟΤ – Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, Εnterprise Greece, Πρεσβεία Κυπριακής Δημοκρατίας στην Αθήνα, ΕΑΤΑ - Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων, ΠΣΒΒΠΕ - Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού Ενδύματος, ΠΣΕ - Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων,  ΣΒΒΕ - Σύνδεσμος Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος, ΣΕΒΕ – Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, ΣΕΛΠΕ – Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος.
Το Μέγαρο Εθνικής Ασφαλιστικής τελεί υπό τη διαχείριση του Athenaeum InterContinental Athens.
Περισσότερες λεπτομέρειες για το πρόγραμμα της διοργάνωσης ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα και τις επίσημες σελίδες της στα social media:

www.axdw.gr