Search

Τετάρτη, 22 Οκτωβρίου 2014

“Παρουσίαση της νέας Spring/Summer 2015 collection του σχεδιαστή STYΛIANOS στην 16η AXDW by Coca-Cola light ”



Nuda Veritas ss 2015

Γυμνή Αληθεια....
Δυο ειναι οι θεματικοι άξονες απο τους οποίους αντλειται η έμπνευση της συλλογης ,ο   Αυστριακός ζωγραφος Klimt και οι Σαμουράι. Οι αισθησιακες εικαστικές απεικονίσεις του Klimt αναμειγνύονται με τις πιο δυναμικές και αυστηρές δομές που θυμίζουν τους πολεμιστές Σαμουράι.  Οι διαφάνειες, τα διακοσμητικά μοτίβα καθώς και τα γεωμετρικά κοψίματα αποτελούν τα τρία βασικά χαρακτηριστικά της συλλογης. Οι δυναμικές και μαχητικες μορφές των πολεμιστων  συνδυάζονται με τον αισθησιασμό και τον ρομαντισμό που αποπνέουν οι ηρωίδες του Κλιμτ. Η χρωματική παλετα κινείται ανάμεσα στους υπολευκους τόνους, στα nude χρώματα και σε dusty pink πινελιές. Μουσα και πρόσωπο αναφοράς  της συλλογης ειναι μια γυναικα δυναμική ανεξάρτητη και  μαχητική που ποτε μα  ποτε δεν ξεχνά και δεν επισκιάζει  τη θηλυκή της πλευρά.


Το Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014 στις 18:30, ο σχεδιαστής STYΛIANOS θα 
παρουσιάσει τη νέα του συλλογή υψηλής ραπτικής Άνοιξη/Καλοκαιρι 2015 στα 
πλαίσια της 16ης Athens Exclusive Designers Week by Coca-Cola light, στο 
συνεδριακό κέντρο του μεγάρου Εθνικής Ασφαλιστικής.

Πρόκειται για ένα ταξίδι σε χρωματισμούς, σιλουέτες, υλικά και τεχνικές που 
αντιπροσωπεύουν το ύφος του σχεδιαστή. Πολυτελείς δαντέλες, πολλή 
χειροποίητη δουλειά και μεταξωτά υφάσματα σε μαύρες, παστέλ και 
χαρούμενες αποχρώσεις είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις δημιουργίες 
του ταλαντούχου σχεδιαστή, διατηρώντας πάντα την υπογραφή του, την 
αντίθεση.

Παράλληλα, σε συνεργασία με την AbbVie, παγκόσμια βιοφαρμακευτική 
εταιρεία, στα πλαίσια της ενασχόλησης του σχεδιαστή με ζητήματα κοινωνικής 
ευθύνης και σαν κομμάτι της καμπάνιας ευαισθητοποίησης του κοινού για την 
αποδοχή των ασθενών με ψωρίαση (δεδομένου ότι η ασθένεια δεν είναι 
μεταδοτική) και την απενοχοποίηση των ίδιων των ασθενών, στην επίδειξη θα 
ενταχθεί ένα σύντομο happening με τη συμμετοχή των μοντέλων, το οποίο με 
την κατάλληλη σκηνοθετική επιμέλεια, θα επικοινωνήσει δημιουργικά το 
κοινωνικό μήνυμα “Μήπως δεν βλέπεις σωστά”.

Για περισσότερες πληροφορίες: