Search

Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2016

Nέα παιδική συλλογή της H&M σε συνεργασία με την WWF


Οδηγούμενες από το κοινό όραμα για ένα βιώσιμο μέλλον των ανθρώπων και της Φύσης, το Φθινόπωρο του 2016 η H&M και η WWF ενώνουν τις δυνάμεις τους και παρουσιάζουν μια παιδική συλλογή που φιλοδοξεί να εμπνεύσει τους ανθρώπους παγκοσμίως να νοιαστούν για τον πλανήτη μας.  Όλα τα ρούχα φτιάχνονται από οργανικό βαμβάκι και χαρακτηρίζονται από τα ρεαλιστικά prints θρυλικών απειλούμενων ειδών. Η συλλογή είναι διαθέσιμη σε καταστήματα H&M παγκοσμίως, καθώς και online, από τις 29 Σεπτεμβρίου. Το 10% των εσόδων από τις πωλήσεις της συλλογής θα υποστηρίξουν το έργο της WWF για την προστασία απειλούμενων ειδών.


Στην παιδική συλλογή εμφανίζονται animal prints ειδών, όπως η τίγρη, το πάντα, η λεοπάρδαλη του χιονιού, η πολική αρκούδα και η νεοφώκαινα, τα οποία αντιμετωπίζουν πολλές απειλές όπως, μεταξύ άλλων, την απώλεια του ενδιαιτήματός τους, τη μόλυνση του νερού και τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής. Η συλλογή περιλαμβάνει κυρίως άνετα και ευκολοφόρετα ρούχα από οργανικό βαμβάκι, όπως μακρυμάνικα μπλουζάκια, t-shirt, φορέματα, κολάν, παντελόνια και πιτζάμες για βρέφη και παιδιά από νεογέννητα έως 14 ετών.


Τα ρούχα έχουν σχεδιαστεί σε μια ουδέτερη χρωματική παλέτα από μπεζ, γκρι και υπόλευκα με κάποιες μπλε πινελιές που τονίζουν τη ρεαλιστική απεικόνιση των ειδών. Σε κάποια από τα ρούχα υπάρχουν μηνύματα που εμπνέουν, όπως "Roar for wildlife", "Protect my habitat" ή "Let’s go wild".
Στόχος της συλλογής είναι να εμπνεύσει τους πελάτες της H&M να νοιαστούν για τον πλανήτη. Η καμπάνια συνδέεται με τη μετασχηματιστική συνεργασία μας με τη WWF, η οποία ξεκίνησε το 2011 και έχει πλέον ανανεωθεί για άλλα πέντε χρόνια. Η μεγαλύτερη μετασχηματιστική συνεργασία εστιάζει στη διαχείριση του νερού και στην κλιματική δράση, καθώς και στο στρατηγικό διάλογο που αφορά τις προκλήσεις αειφορίας τόσο της H&M, όσο και της γενικότερης βιομηχανίας της μόδας.
Διαβάστε περισσότερα για τη συλλογή και τη μετασχηματιστική συνεργασία στη διεύθυνση: www.hm.com/sustainability  www.panda.org/hm